torsdag 15 september 2011

Dagens outfit

Dagens outfit
"Hej bloggen, det här har jag på mig idag. Jag vet att det är en ful bild - buhu."

1. Varför ska alla bloggerskor envisas med att ha dagens outfit? Ta den här över liksom, vilket syfte fyller den? Varför tror du att jag vill veta vad du har på dig idag, så att jag ska känna igen dig på stan eller? Jag kan förstå om alla så kallade modebloggare gör det, men när en vanlig Svensson gör det blir det bara patetiskt.
2. Varför ska alla hålla på att ursäkta sig? Du tycker inte på riktigt att det är en ful bild, då hade du aldrig lagt upp den. Allt du vill ha är lite "Åh så fint gumman", sen är du nöjd.
3. Nej, jag orkar inte mer. Sluta ta outfit-bilder, ingen bryr sig! Kommenterar någon är det bara för att få en möjlighet att länka till sin egen blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar